אילו ציפיות יש ללקוח משירות בעלי הצימר בעת תקופת הקורונה

ישראל והעולם כולו נמצאים בתקופה מאד מאתגרת וסוערת, נגיף הקורונה נחת עלינו משום מקום גרם לעולם להשתגע, לאנשים רבים לחלות וחשש גדול מפני הידבקות, אז השאלה הנשאלת היא מה הצפייה של אזרחים המשלמים ממיטב כספם עבור כמה לילות בצימר בישראל?

ציפיות מהצימר והשירות של בעליו

• ניקיון וסטריליזציה גבוה – אז ראשית הצפוי מכל כל אורח בצימר כמעט יצפה מבעלי הצימר לנקות באופן יסודי ומדוקדק אחרי האורחים הקודמים, זה כולל החלפת מצעים בחדשים שעברו כביסה, זה כולל ניקוי יסודי עם אקונומיקה בשירותים והמקלחות והכיורים בצימר, זה כולל ניקוי משטחים וידיות של דלתות ומגירות עם חומריחיטוי חזקים וכ"ו.
• מגבוני חיטוי, ג'ל חיטוי וחומרי חיטוי אחרים זמינים – ציפייה נוספת היא שבעל הצימר ידאג בכל צימר שיהיו מגבוני חיטוי, ג'ל ידיים לחיטוי וחומרי חיטוי אחרים כנדרש מכל עסק בתקופת הקורונה.
• שירות עם מסיכה בלבד – ששירותי הניקוי או כל שירות אחר שיינתן לפני או בזמן השהות שלנו בצימר יינתן כאשר נותן השירות עונד מסיכה המכסה את אפו ופיו.
• אם כלול אוכל או שתייה באירוח להקפיד על היגיינה גבוה – אם כחלק מתכנית האירוח בצימר כלול ארוחת בוקר / ארוחת ערב / ארוחת צהריים או שתייה שבעל הצימר יקפיד כי העובדים שעושים את האוכל עונדים מסכה ודואגים לשטוף ידיים טוב בנוסף לענידת כפפות והחלפתם אחת לשעה לפחות.