הבדלי המחירים בין אמצע שבוע לסוף שבוע בהשכרת צימר

מדי פעם, כולנו רוצים לנשום קצת אוויר, לשבור את השגרה השוחקת והעמוסה בה אנו חיים ולצאת לחופשה בצימר. לחופשה בצימר בין אם בדרום ובין אם בצפון הארץ יש המון יתרונות ביניהם האווירה הייחודית והכפרית שאנו זוכים לה, התחושה שהזמן עוצר מלכת, הנוף שמסביב ובעיקר השקט והשלווה שרחוקים כל כך מהעיר או מחיי היום יום שלנו. העניין הוא שכדי לסגור חופשה בצימר אנו חייבים להצטייד בלא מעט כסף, שכן המחירים בעיקר בסוף השבוע גבוהים מאוד.

למעשה, ההבדל בין מחיר ללילה בצימר באמצע שבוע לבין מחיר ללילה בצימר בסוף השבוע עומד על מאות של שקלים. למשל, אם תרצו ליסוע לחופשה בצימר באזור הכינרת באמצע שבוע, תצטרכו לשלם בין 350-700 שקלים ללילה, אך אם לא תוכלו להיות גמישים עם התאריכים ותהיו חייבים לסגור את החופשה בסוף השבוע, תצטרכו לשלם בין 800-1400 שקלים ללילה באותו הצימר בדיוק.

בנוסף, יש לא מעט צימרים הדורשים בסוף השבוע התחייבות של שני לילות לפחות וזה כמובן חיסרון נוסף. לעומת זאת בדרום הארץ, מחיר ללילה בצימר באמצע השבוע נע בין 400-600 שקלים לעומת 700-1200 שקלים בסוף השבוע. כמובן שהמחירים בערב חג ובחול המועד קופצים עוד יותר כאשר בזמנים אלה תצטרכו לשלם בין 800-1500 שקלים ללילה בצימר בשני האזורים.

מה זה כולל?

ובכן, רוב הצימרים מציעים שירות אירוח מפנק ובחדר יש מיטה עם מצעים מפנקים, מגבות, מקלחת, לפעמים גם אמבט ג‘קוזי וסאונה, בריכת שחיה, מרפסת, מטבח מצויד וכמובן ארוחת בוקר מוגשת ברוב המקרים.

לסיכום, אין ספק כי עדיף במידת האפשר לסגור את החופשה הבאה שלכם באמצע השבוע ולא בסוף השבוע.