7 טיפים לקבלת שירות טוב יותר בצימר

אין כמו לסגור צימר באזור מדהים שנמצא על גדת נחל או יער ירוק וקסום, שקט מרגיע ואוויר צח ונקי, אך כל אלו יכולים להיעלם כלא היו אם השירות שתקבלו בעת שהייה שלכם בצימר יהיה מתחת לכל ביקורת.

בכתבה זו נביא בפניכם 7 טיפים כיצד תוודאו כי אתם אכן מקבלים שירות טוב עוד בטרם סגרתם את הצימר.

7 טיפים לשירות טוב בצימר

  1. קראו תגובות בגוגל ביזנס – כמעט לכל עסק בישראל יש היום גוגל ביזנס, ונתון זה הוא נתון לטובתכם כי בניגוד לתגובות גולשים באתרים לבעל העסק או האתר אין שליטה כאן על תגובות הגולשים, כלומר הוא יכול לבקש ממכרים וחברים להעלות תגובות חיוביות אבל אין לו שליטה על התגובות השליליות שמבקרים שחוו חוויה לא נעימה בצימר שלו יעלו ולכן חשוב לעבור על כל התגובות ולראות שאין הרבה או בכלל תגובות שליליות, אם כן יש התמקדו בהם מה היו התלונות על המקום והאם יש הרבה תלונות שחוזרות על עצמן בקרב גולשים אחרים.
  2. קראו תגובות באתרי צימרים – בנוסף לקריאה בגוגל ביזנס של תגובות שלבו גם תגובות באתרי צימרים כלליים, כאן אמנם התייחסו לתגובות עם ספק כיוון ובעל האתר המטרה שלו למכור לכם חופשה בצימר ותגובות שליליות לא יעשו את זה אבל יש גם בעלי אתרים עם יושרה והתגובות השליליות של גולשים מכובדות גם כן לכן שווה בדיקה מצידכם.
  3. קראו את האותיות הקטנות מה נותנים לכם בתמורה לכספכם – לפני כל סגירה של צימר קראו את כל מה שבעל המקום מספק לכם בתמורה לכספכם, האם כלולה ארוחת בוקר? אם כן הקפידו לברר מה היא כוללת שכן אתם רוצים שהיא תתאים לכם, בדקו שירותים נוספים ודאגו לברר האם הם מתאימים לכם אם לא בקשו מבעל הצימר להתאים זאת עבורכם או להוריד מהמחיר.
  4. שוחחו עם בעלי המקום ושאלו הרבה שאלות על השירות – אחת הדרכים הכי טובות לדעת האם תקבלו שירות טוב היא על ידי שיחה עם בכל הצימר, בדקו האם השיחה איתו היא חביבה וחמדה או שהוא עונה בחוסר חשק וחוסר שירות, בדקו את כל השאלות שצצות לכם על השירות ותרגישו את התשובות שלו האם הם לרוחכם?
  5. תוודאו שדברים שחשובים לכם כלולים – וודאו כי דברים חשובים לכם כמו לדוגמא מקום חניה קרוב לרכב כלולים.
  6. הכינו מראש את בעלי הצימר על דברים שקריטיים עבורכם – אם יש דברים שממש קריטיים לכם בזמן השהייה שלכם בצימר הכינו מראש את בעלי הצימר ושאלו אותו האם הוא מתחייב להם.
  7. בעת שהייתכם במקום הקפידו לדרוש שהדברים יעמדו בסטנדרטים הנדרשים – איך שהגעתם למקום חשוב שתעבירו מיד דרישות לסטנדרטים גבוהים, זה יבהיר לבעל הצימר שאתם יודעים מה מגיע לכם ודורשים אותו וכדי שתצאו מאושרים מהמקום ותשאירו תגובה חיובית הוא צריך למלא את כל ההתחייבויות בסטנדרטים.