כמה פעמים שמענו על זוגות שסגרו צימרים דרך אתרי אינטרנט שציירו את הצימר והמתקנים שבו לחדשים והיוקרתיים ביותר, צילמו תמונות רק מצדדים מסוימים כך שמצטיירת תמונה אחרת לגמרי של החצר ובסוף שהגיעו לחדר התאכזבו לגלות שהכל היה תרמית ושקרים…
אז איך נוודא שהדבר לא קורה גם לנו? ובכן בשלוש שנים האחרונות התווסף כלי המעניק לנו יתרון מאד משמעותי באימות מידע שכזה מהאינטרנט, הכלי הזה נקרא גוגל עסקים ומיד נסביר לכם כיצד בקלות תוכלו לחשוף צימר שמוכר לנו שקרים ותמונה לא אמיתית של העסק שלו.
איך נזהה באמצעות גוגל עסקים צימרים שמזייפים
נקדים ונספר למי שעוד לא מכיר מהו בכלל גוגל עסקים ואיך הוא עובד, לאחר מכן נמשיך ונתאר בפניכם איך תשתמשו בו בכדי למצוא צימרים טובים ואמינים ולא כאלו שמוכרים אשליות.
אז מה זה בכלל גוגל עסקים? ובכן גוגל יצרה כלי מדהים המאפשר לכל עסק לרשום את עצמו, להעלות תמונות, פרטי צור קשר וקישור לאתר או עמוד הפייסבוק שלו, את האימות לעסק אפשר לעשות באמצעות גלויה הנשלחת על ידי גוגל לכתובת של העסק ובה קוד, בצורה זו אף אדם לא יכול לרשום עסק שאין לו גישה לדואר של הכתובת.
אחד היתרונות שלנו כגולשים בגוגל עסקים זה שאנחנו יכולים להעלות תגובות ולתת ציון לעסק בנוסף לתמונות מהמקום ולבעל העסק אין שום אפשרות להסיר או לשנות אותן.
אז איך אנחנו משתמשים בגוגל עסקים לוודא כי הצימר שאנחנו רוצים באמת איכותי?
- משתמשים במפרט הדירוגים של העסק כדי לבדוק האם יש הרבה דירוגים רעים והאם יש עדות למעשה נוכלות של בעלי המקום.
- בודקים את תמונות הגולשים של המקום, בניגוד לתמונות הבעלים הגולשים לא הזמינו צלם מקצועי ולא צילמו רק מה שהם רוצים להראות אלא מצלמים הכל ובדרך כלל לקוחות לא מרוצים מצלמים בעיקר את מה שלא טוב.
עוד כתבות מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מטפס ההרים יורם קראוס במסע טיפוס אל הר המטרהורן – ההר המסוכן ביותר באירופה