אחת הבעיות שאנו נתקלים בה בשיווק מוצרים באינטרנט היא שהמשווקים מרבים להשתמש בתמונות במקום בתיאור מקיף של המוצר. השימוש בתמונות נפוץ יותר באינטרנט כאשר מנסים למכור לנו כי בשורה התחתונה תמונות טובות מוכרות יותר מאשר מילים.
הלקוח יעדיף להסתכל על סט תמונות של המוצר ולא להתחיל לקרוא מלל ארוך ומייגע שבסופה של קריאה הוא גם לא בטוח בכלל מה הוא הולך לקבל. בנוסף, מרוב שהמלל ארוך הוא לא זוכר מה כן כולל המוצר ומה הוא אינו כולל.
אחד הענפים בו השימוש בתמונות הוא מעט יותר בעייתי הוא ענף הנופש בדגש על הצימרים. במועצה להגנת הצרכן נערמו תלונות רבות של אנשים שהובטח להם דבר אחד אך כאשר הגיעו לצימר הופתעו לגלות דבר אחר לגמרי.
בעלים רבים של צימרים מפרסמים באתרים שלהם תמונות שלא תמיד תואמות את המציאות כמו למשל בעל צימר שיש לו מספר חדרים לעיתים יפרסם רק תמונות של חדר אחד, כאשר בדרך כלל הוא יפרסם תמונה של חדר יותר גדול ומפואר ואנחנו נגיע למקום ונקבל חדר קטן יותר. או למשל בעלי צימר שמצלמים תמונה של בריכה, מטמיעים אותה באתר ואנחנו בטוחים שיש בריכה צמודה לצימר אך מסתבר שזו בכלל בריכה של השכנים או הבריכה של המושב ואסור לנו בכלל להיכנס לשם.
על מנת שלא תיפלו לכזו מלכודת ומיטב כספכם לא ירד לטמיון וכמובן בכדי שלא תיהרס לכם החופשה, אנו ממליצים לכם לבדוק את כל הדברים האלה מראש. לשאול את בעל הצימר האם החדר שאתם רואים בתמונה זה החדר אותו תקבלו והאם יש ארוחת בוקר כמו שרואים בתמונה וכדומה. ברגע שאתם שואלים את כל השאלות הללו אתם מקבלים תשובה במקום לכאן או לכאן וכאשר אתם מגיעים למקום לא מצפות לכם הפתעות.
חופשה מהנה!